Utusan Online

Minda Mendonan Munif Majid

Khamis, 8 April 2010

Biar Cepat Jgn di'LIWAT2'kan

Ezam mohon maaf?? kenapa mesti mohon maaf? sememangnya apa yang telah beliau lakukan telah berlaku.. tidak ada apa lagi boleh diubah sejarah hitam yagn telah berlalu..
 
KEPALA BATAS 7 April – Bekas Setiausaha Politik Datuk Seri Anwar Ibrahim, Ezam Mohd. Nor secara terbuka memohon maaf kepada rakyat khususnya orang Melayu kerana pernah membela Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu dalam kes liwat pertamanya.
 
Ezam yang juga bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) berkata, ketika itu beliau tidak mengetahui perangai sebenar Anwar dan tidak mahu percaya dengan tuduhan tersebut.
 
"Saya nak mohon maaf atas apa yang telah saya buat, saya nak tarik balik tindakan membela Anwar dalam kes liwat dahulu.
 
Ezam... Ezam... bro ini benda bukan boleh tarik-tarik macam main tarik tali.. benda dah jadi sejarah..
satu malaya dah tahu, terpahat dlm ingatan bahawa insan bernama EZAM pernah mengkhianati agama bangsa dan negara dengan membela si pengkhianat 'Jubur' tersebut
 
"Dahulu saya tidak tahu, sekarang baru saya tahu perkara sebenar," katanya ketika berucap pada majlis ceramah umum anjuran Angkatan Belia Muda Kepala Batas (Bemuda) di Kampung Paya Keladi Tengah di sini malam tadi.
 
Apa pun.. Alhamdulilah Ezam sudah sedar akan kebodohan beliau dulu.. yang ramai lagi di luar sana dok membela anwar ntah berapa banyak lagi masih belum sedar kebodohan mereka.. kesian kan??
Jadi jangan lagi nak memperbodohkan diri wahai saudara Ezam.. kena kuatkan lagi usaha membela agama bangsa dan negara... jangan di'liwat'-'liwat'kan nita murni mu itu Bro Ezam ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...