Utusan Online

Minda Mendonan Munif Majid

Sabtu, 10 April 2010

Anwar Cuba Memerdekakan Sarawak Jika Menang

Agak pelik.. tapi benar... Anwar bukan calang2 orang dalam ilmu putar alam.. Manusia bernama Anwar bin Ibrahim.. bukan sekadar pengkhianat bangsa tetapi lebih dari syaitan bertopengkan manusia..

Kalau kita lihat dalam kes liwat beliau, Hanya nak menunjukan beliau betul dan tidak bersalah, beliau sanggup mempergunakan ulama dengan kenyataan2 palsunya. Terkini Yusof Qadrawi dalam salinan CD beliau dengan senang hati mempolitikan kenyataan ulama' tersohor tersebut semata2 nak menunjukan beliau tidak bersalah... walhal soalah yang diajukan kepada Qadrawi hanyalah berkisar persoalan pokok semata2 .. maka jawapan yang diberikan oleh ulama' tersebut adalah berkisar kepada permasalahan umum tentang hukum dan syarat bagi hukuman tersebut...

Drama liwat anwar bukan perkara baru.. drama mempergunakan ulama' juga bukan perkara baru bagi anwar.. beliau juga pernah menjadi seorang yang alim.. tetapi sesat di pertengahan jalan.. mungkin belakang lebih sedap dari yang depan.. hari ini bila topeng muka sudah terdedah.. beliau tidak boleh lagi bersembunyi di sebalik kealiman palsu beliau... maka dipergunakan ulama'2 muktabar.. hatta ulama' akhbar sekalipun tidak terlepas.

Ulama' Akhbar HARAKAH.. yang hari ini sedang sibuk memuja beliau sebagai pejuang.. sebagai manusia tertindas.. masih dalam keadaan koma.. yakni tidak sedarkan diri... masih juga belum menyedari manusia yang dibela bukan pejuang tetapi petualang bangsa dan agama.. 

Jadi jika anwar pandai memanipulasikan kenyataan Qadrawi.. maka tak mustahillah.. ulama' cap ayam di negara kita ini pun dipermainkan juga oleh AlJuburi ini.. 

Bab nak memerdekakan Sarawak jika menang tu korang bacalah keratan Utusan 9 April 2009... Wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...