Utusan Online

Minda Mendonan Munif Majid

Rabu, 9 Disember 2009

DAP Komunis Sudah Melampau..

Semalam Kor Ming sekali lagi mengeluarkan kenyataan kurang ajarnya dengan mempertikaikan pembinaan masjid dan menuduh kerajaan menafikan hak agama lain. kenyataaan Kor Ming sekali lagi menunjukan DAP sedang cuba untuk bermain api nak menaikkan kemarahan umat islam di negara ini.. Jelas sekali DAP saban hari semakin berani mempertikaikan perlembagaan dan hak2 orang melayu dan islam di negara ini.

jika sehari sebelum ini DAP sekali lagi berani mempertikaikan ketuanan melayu dan hak2 orang melayu.. DAP juga secara terang-terangan cuba bermain api dengan jelas mempermainkan kesucian islam dengan beberapa pemimpinnya menggunakan ayat2 suci alquran sebagai hujah dalam ceramah mereka..

yang amat menyedihkan, pemimpin, ulama islam dalam PAS tetap mempertahankan penghinaan yang dilakukan oleh pemimpin DAP ini.. mungkin inilah yang dikatakan akhir zaman apabila agama di permainkan.. ulama hanyalah tinggal nama sahaja tetapi takut untuk bangkit mempertahankan islam..

PAS yang kononnya memperjuangkan islam hari ini telah lari dari landasan keislaman mereka demi mencari kedudukan, pangkat dan harta.. pemimpin pas hari ini tidak lagi dilihat sebagai pembela agama tetapi tidak lebih dari lembu yang di cucuk hidung oleh pemimpin DAP dan Anwar Ibrahim

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...