Utusan Online

Minda Mendonan Munif Majid

Selasa, 18 Ogos 2009

Balasan Pada Tududuhan Nik Aziz Pada Penyokong UMNO

"Maka Celaka Besarlah mereka yang menulis kitab-kita (mentafsir dan menghukum sesuatu itu) dengan tangan mereka sendiri (tafsiran mereka sendiri) lalu dikatakan "ini dari Allah", (dengan maksud) untuk memperolehi keuntungan yang sedikit dengan perbuatan itu. Maka celaka besarlah bagi mereka, akibat dari apa yang ditulis oleh tangan mereka sendiri, dan celaka besarlahbagi mereka, akibat apa yang mereka kerjakan" Surah Al Baqarah ayat 79.
maksudnya.. golongan ini (PAS) yang senang2 menuduh orang UMNO sebagai kafir ini lah tafsiran jelas tentang mereka.. sebab apa?? kerana mereka menghalalkan apa yang diharamkan oleh Allah.. yakni menghukum hukuman yang hanya milik Allah.. untuk "keuntungan yang sedikit" iaitu... perbuatan mereka ini semata2 untuk meraih undi, keuntungan politik, menang pilihanraya, merebut jawatan dan menguasai harta...
Tidakkah mereka ini lebih kafir dari kafir.. Semoga Allah membalikkan hati mereka untuk menerima kebenaran... dan tabahkanlah hati pejuang2 mu di dalam UMNO untuk terus memartabatkan agama mu yang dicintai ini... Amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...